top of page

Η γυρολιμνια



Στιγμιοτυπα του μελλοντος.......


Βρισκομαστε στο ετος 2031,απομαχος της ενεργης δρασης ,συνταξιουχος κοινως,συνηθιζα τα τελευταια χρονια να επισκεπτομαι την βασιλισσα του

βορρα ,που δεν ειναι αλλη απο την πατριδα μου την Καστορια.....

Επισκεψη στην Καστορια ,χωρις να κανεις τον γυρο της λιμνης, δεν νοειται,κλεινω την παρενθεση.


Το προχωρημενο της ηλικιας ,μου ειχε δωσει την ευκαιρια να εχω εκπλαγει

για πολλα ,αλλα το τελευταιο ξεπερνουσε καθε φαντασια.

Ηταν φθινοπωρο ,ηδη το χρυσο χρωμα των φυλλων ,με τις καφε αποχρωσεις

καλυπτε της χρωματικες αναγκες του εγκεφαλου μου ,το μονο που εμενε ηταν

να τις συναντησει.Πρωι,πρωι λοιπον,ξεκινησα απο το τζαμι,που ειναι το πατρικο μου,κατηφορησα την Μητροπολεως,περασα απο την πλατεια Δαβακη,

προσπερασα το Δημαρχειο,το περιπτερο της κυριας Ευτερπης,τα ποδοσφαιρα-

κια,τις κουνιες,εφτασα στην προβλητα με τα βαπορια,εριξα μια κλεφτη ματια

στα ψαραδικα,το καραβι της κυριας Γκανη εστεκε αγερωχο,συνεχισα τον πολυ-

διαβατο δρομο που οδηγουσε στον Ναυτικο ομιλο,την αγια Σωτηρα,και τον

γυρο της λιμνης.


Το μυαλο ηταν βουτηγμενο στους δικους του ηχους,χωρις να το καταλαβω

εφτασα στο αποζαρι κι αυτο ετρεξε στον 17ο αιωνα βλεποντας τ αρχοντικα......

μη κανετε το λαθος και νομιζετε οτι μυαλο ειναι δικο σας,απλα συνυπαρχετε.,


Στην διαδρομη οι κυκνοι μ εβλεπαν με βλεμμα θλιμμενο,οι γκουσταγκες ηταν

ανησυχες ,οι παπιες βουταγαν χωρις αυριο,και ομιχλη επεσε για να μου κρυψει

το θεαμα που θ αντικριζα λιγα μετρα πιο περα,ολα τα σημαδια ειχαν αρνηση...


Το βοριαδακι που κατεβηκε απο το Βιτσι,διελυσε την ομιχλη ,μαζι και την

ζωη μου.

Μπαρες υπηρχαν στον δρομο,φυλακες με πληρη στρατιωτικη εξαρτηση,μου

εκαναν σημα να σταματησω,μ ευγενια βεβαια δεν μπορω να πω,με πληροφο-

ρουσαν οτι ο χωρος ειναι ιδιωτικος και θα επρεπε να φυγω.

Στα δεξια υπηρχε μεγαλη ταμπελα,(που εκοψαν τρια πλατανια για να την τοποθετησουν)που πληροφορουσε το κοινο για την εταιρια που ειχε αναλαβει

την κηδεμονια της Γης μας..........και οτι.......

στο μελλον θα μπορουσαμε μ ενα αντιτιμο,εισιτηριο δηλαδη,να επισκεφτουμε

την εφηβεια μας,τα πρωτα ραντεβου,τις πρωτες βουτιε; στη λιμνη,τα πρωτα

σκασιαρχεια απ το σχολειο......


ακομα προσπαθω να καταλαβω αν ηταν εφιαλτης.....παλευω με τον χρονο....

Single post: Blog_Single_Post_Widget
bottom of page